شباهت پرسش های آزمون های گزینه دو با کنکور تیر 1403


شباهت پرسش های آزمون های گزینه دو با کنکور تیر 1403

مشابهت و مطابقت با سوالات کنکور از مهم ترین ویژگی های یک آزمون آزمایشی معتبر در پایه دوازدهم است. عملاً یکی از مهم ترین اهداف شرکت در آزمون آزمایشی برای داوطلبان کنکور، تجربه سوالاتی در سطح آزمون سراسری و کسب آمادگی  کامل برای مواجهه با آن است.

در میان موسساتی که کنکور آزمایشی برگزار می کنند، کیفیت سوالات متفاوتی وجود دارد. برخی از آزمون ها نیز در برخی سال ها، مشابهت نسبی با کنکور سراسری دارند، اما گزینه دو تنها موسسه ای است که در طول سالیان متوالی، هر ساله با ارائه گزارشی دقیق و مستند اعلام کرده است که در مجموع سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی میانگین حدود 82.8% مشابهت با کنکور سراسری داشته است. این موضوع نتیجۀ همکاری با هیات علمی خبره و مجرب، طراحی فرآیندهای استاندارد برای طراحی و نظارت بر سوالات و در مجموع تخصص در طراحی سوال استاندارد در گزینه دو است.

  گزارش تفصیلی به صورت موردی و مصداقی مشابهت با کنکور تیر 1403 تا پایان شهریور منتشر خواهد شد.

دانلود گزارش تطبیق های عینی با کنکور تیر ۱۴۰۳


تاثیر کیفیت سوالات آزمون آزمایشی بر عملکرد داوطلب

موسسه آموزشی فرهنگی گزینه دو که بدون شک از نخستین موسسه های برگزارکنندۀ آزمون های آزمایشی کشوری است همواره کوشیده  است تا با بهره گیری از توانمندی علمی گروهی از برجسته ترین دبیران و اساتید، طرح پرسش های جدید، تألیفی، نوآور و متنوع را در دستور کار خویش داشته باشد. همین خصوصیت سبب تشابه پرسش های آزمون های گزینه دو با پرسش های آزمون سراسری و نیز برتری و امتیاز آزمون های این موسسه نسبت به آزمون های سایر مؤسسات شده است. بسیاری از داوطلبانی که در آزمون های آزمایشی موسسه گزینه دو شرکت کرده اند، پس از حضور در آزمون سراسری این قضاوت را ارائه داشته که سطح کیفی آزمون های گزینه دو آنان را برای رویارویی با پرسش های آزمون سراسری آماده نموده و در جلسۀ کنکور، دشواری پرسش ها آنان را غافلگیر نکرده است.

شما هم می توانید جهت آمادگی برای شرکت در کنکور 1404 از آزمون های گزینه دو و خدمات ویژه آنها استفاده کنید. معرفی کامل این خدمات به همراه لینک ثبت نام در مطلب آزمون های داوطلبان کنکور 1404 آمده است.

گزارش تطبیق آزمون های گزینه دو با کنکور چگونه آماده می شود؟

مؤسسۀ آموزشی- فرهنگی گزینه‌دو مفتخر است که به‌صورت کاملاً مستند و دقیق اعلام نماید آزمون‌های آزمایشی برگزارشده در سال تحصیلی 1403- 1402 ویژۀ داوطلبان کنکور 1403 ، مشابهت و قرابت بسیار زیادی با آزمون سراسری تیر 1403 داشته است. 

برای ارائه گزارش آماری دقیق  و مستند، پرسش‌های آزمون سراسری تیر سال 1403 یک‌به‌یک و با دقت فراوان توسط مسئولین گروه‌های درسی و مدیران دپارتمان‌ها در واحد آموزش مؤسسه، با پرسش‌های 26 مرحله آزمون‌های آزمایشی ویژه داوطلبان کنکور 1403 گزینه‌دو مورد بررسی و تطابق قرار گرفته‌اند تا موارد مشابه استخراج گردند.

شایان ذکرست که تعداد قابل توجهی از پرسش های آزمون های آزمایشی گزینه دو در سال گذشته، عیناً در کنکور مورد سوال قرار گرفته اند که این موارد از طریق کانال های رسمی و اینستاگرام مؤسسه بزودی منتشر خواهد شد.

گزارش تفصیلی تطابق سوالات گزینه دو با کنکور به صورت موردی و متناظر در حال آماده سازی‌ است و تا پایان شهریور از طریق سایت gozine2.ir منتشر خواهد شد.




تعداد مشاهده 4209