اقدامات مربوط به تقویت امنیت و سلامت برگزاری آزمون (فروش غیرمجاز سؤالات)


اقدامات مربوط به تقویت امنیت و سلامت برگزاری آزمون (فروش غیرمجاز سؤالات)

 داوطلبان گرامی

 باتوجه به دغدغه شما و خانواده های محترم مبنی بر فروش و پخش غیرقانونی آزمون ها توسط افراد سودجو و اهمیت فوق‌العاده زیاد امنیت و سلامت برگزاری آزمون‌ها و ارزشیابی‌های مؤسسه آموزشی- فرهنگی گزینه‌دو در دوره‌های تحصیلی مختلف، موارد ذیل را به اطلاع شما می رسانیم.

1- با بررسی کلیدهای منتشرشده در آزمون‌های اخیر، مشخص می‌گردد که کلیدهای منتشرشده به‌هیچ‌وجه معتبر و کامل نیست!

2- با اقدامات انجام‌شده و تدابیر اتخاذشده توسط دفتر مرکزی گزینه‌دو (که جنبۀ محرمانه دارد)، استفاده از کلیدهای منتشرشده نه‌تنها تأثیر مثبتی در نتیجۀ آزمون ندارد، بلکه باعث افت عملکرد می‌شود و به ضرر استفاده‌کنندگان می‌باشد.

3- استفاده‌کنندگان از کلیدهای منتشرشدۀ قبل از آزمون، با روش‌های پیشرفته در هر آزمون (به‌صورت دقیق) شناسایی و به‌عنوان متقلّب به نمایندگی‌ها معرفی می‌شوند تا برخورد لازم با آن‌ها صورت بگیرد و از نتایج آزمون نیز حذف می‌شوند.

4- منتشرکنندگان سؤالات، فایل‌ها و کلیدها در هر سطحی که باشند و در هر مرحله‌ای از ارسال فایل و ... با روش‌های منحصربه‌فرد شناسایی می‌شوند و پیگیری‌ها و برخوردهای قضایی و حقوقی با آن‌ها انجام می‌شود.

5- با روش‌های مختلف و معتبر، متقلّبین هر آزمون که نتایج نامعقولی داشته‌باشند و معلوم شود احتمال دارد سؤالات را از قبل در اختیار داشته‌اند، شناسایی و علاوه بر حذف از آزمون، برخورد متناسب با آن‌ها صورت خواهدگرفت.

6- در موارد خاص، حقّ راستی‌آزمایی و اعتبارسنجی سطح علمی شرکت‌کنندۀ در آزمون برای حصول اطمینان از نتیجۀ علمی دانش‌آموز و داوطلب برای مؤسسه محفوظ می‌باشد و از این روش نیز استفاده خواهدشد.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                            روابط‌عمومی مؤسسه گزینه‌دو


تعداد مشاهده 3405