شباهت سوالات کنکور 1401 با آزمون های گزینه دو


شباهت سوالات کنکور 1401 با آزمون های گزینه دو

مشابهت و مطابقت با سوالات کنکور از مهم ترین ویژگی های یک آزمون آزمایشی معتبر در پایه دوازدهم است. عملاً یکی از مهم ترین اهداف شرکت در آزمون آزمایشی برای داوطلبان کنکور، تجربه سوالاتی در سطح آزمون سراسری و کسب آمادگی  کامل برای مواجهه با آن است.

در میان موسساتی که کنکور آزمایشی برگزار می کنند، کیفیت سوالات متفاوتی وجود دارد. برخی از آزمون ها نیز در برخی سال ها، مشابهت نسبی با کنکور سراسری دارند. اما گزینه دو تنها موسسه ای است که در طول سالیان متوالی، هر ساله با ارائه گزارش کامل اعلام کرده است که در مجموع سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی میانگین حدود 80% مشابهت با کنکور سراسری داشته است. این موضوع نتیجۀ همکاری با هیات علمی خبره و مجرب، طراحی فرآیندهای استاندارد برای طراحی و نظارت بر سوالات و در مجموع تخصص در طراحی سوال استاندارد در گزینه دو است.

در ادامه می توانید گزارش شباهت آزمون های گزینه دو با کنکور 1401 را مشاهده کنید.

مشابهت سوالات کنکور 1401 ریاضی

مشابهت سوالات کنکور 1401 تجربی

مشابهت سوالات کنکور 1401 انسانی

گزارش کلی مشابهت 86.2٪‏


تاثیر کیفیت سوالات آزمون آزمایشی بر عملکرد داوطلب

موسسه آموزشی فرهنگی گزینه دو که بدون شک از نخستین موسسه های برگزارکنندۀ آزمون های آزمایشی کشوری است همواره کوشیده  است تا با بهره گیری از توانمندی علمی گروهی از برجسته ترین دبیران و اساتید، طرح پرسش های جدید، تألیفی، نوآور و متنوع را در دستور کار خویش داشته باشد. همین خصوصیت سبب تشابه پرسش های آزمون های گزینه دو با پرسش های آزمون سراسری و نیز برتری و امتیاز آزمون های این موسسه نسبت به آزمون های سایر مؤسسات شده است. بسیاری از داوطلبانی که در آزمون های آزمایشی موسسه گزینه دو شرکت کرده اند، پس از حضور در آزمون سراسری این قضاوت را ارائه داشته که سطح کیفی آزمون های گزینه دو آنان را برای رویارویی با پرسش های آزمون سراسری آماده نموده و در جلسۀ آزمون، دشواری پرسش ها آنان را غافلگیر نکرده است.

شما هم می توانید برای آمادگی کامل کنکور 1402 از آزمون های گزینه دو و خدمات طلایی ویژه آنها استفاده کنید. معرفی کامل این خدمات به همراه لینک ثبت نام در مطلب آزمون های داوطلبان کنکور 1402 آمده است.

گزارش تطبیق با کنکور چگونه آماده می شود؟

مؤسسۀ آموزشی- فرهنگی گزینه دو مفتخر است که به صورت کاملاً مستند و دقیق اعلام نماید آزمون های آزمایشی برگزارشده در سال تحصیلی 1401-1400، مشابهت و قرابت بسیار زیادی با آزمـون سـراسـری 1401 داشته است. این مشابهت ها از نظر سبک سؤال، تیپ سؤال، قالب سؤال، محتوای پرسیده شده، تعداد سؤال در موضوع و حتی کلیّت آزمون به وضوح قابل مشاهده است.
برای ارائۀ گزارش آماری دقیق و مستند، پرسش های آزمون سراسری سال 1401 یک به یک و با دقت فراوان توسط گروه های درسی و کارشناسان متخصص هر درس در واحد آموزش مؤسسه، با پرسش های 26 مرحله آزمون های آزمایشی ویژۀ داوطلبان 1401 گزینه دو مورد بررسی و تطابق قرار گرفته اند تا موارد مشابه استخراج گردند.
جالب توجه است که تعداد قابل توجهی از پرسش های آزمون های آزمایشی گزینه دو در سال گذشته، عیناً در آزمون سراسری مورد پرسش قرار گرفته اند.

برای آگاهی بیشتر، گزارش تفصیلی بررسی تطابق سؤالات به صورت موردی و مصداقی آماده شده است. در این گزارش متن پرسش های دارای تطابق به صورت کامل به همراه گزینه ها و بـه صورت کـاملاً مستنـد در کنـار پـرسش هـای آزمـون سـراسـری قـرار گـرفته انــد.



یک سال قبل  

تعداد مشاهده 28415