چرا کارنامه ام را مشاهده نمی کنم


چرا کارنامه ام را مشاهده نمی کنم

عدم مشاهده کارنامه ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

لطفا مطلب را تا انتها بخوانید و اگر هیچ کدام از دلایل زیر شامل شرایط شما نمی شود، با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید.

1. کارنامه آزمون ها فقط در بانک سوال گزینه دو ارائه می شود، برای مشاهده اینجا کلیک کنید

2.  ممکن است زودتر از ساعت مقرر مراجعه کرده اید. ساعت ارائه کارنامه، مطابق اطلاعیه آزمون، جمعه عصر حدود ساعت 20 می باشد. اطلاعیه ها در سایت گزینه دو قابل مشاهده است.

3. برای مشاهده کارنامه حتما با نام کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام دریافت کردید و با کمک آن در آزمون آنلاین شرکت کرده اید، وارد شوید. در غیر این صورت، سایت نمی تواند هویت شما را تشخیص دهد!

در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور آزمون های خود، اینجا کلیک کنید.

4. کارنامه فقط برای آزمون هایی که در آنها ثبت نام و شرکت کردید صادر می شود. از بالای بخش کارنامه ها می توانید تاریخ آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای مشاهده آزمون هایی که در آن ثبت نام کرده اید نیز اینجا کلیک کنید.

5. ممکن است به دلیل استفاده از فیلترشکن، نمایش کارنامه برای شما بسیار کند شده باشد. حتما پیش از ورود، فیلترشکن خود را خاموش کنید.

6. اگر به صورت حضوری از طریق مدرسه یا نمایندگی در آزمون شرکت کرده اید ممکن است پاسخبرگ شما با تاخیر اسکن شده باشد. نگران نباشید در اینصورت کارنامه شما در روز بعد صادر خواهد شد.


کارنامه های نهایی آزمون کشوری گزینه دو فقط در سایت ارائه می شوند. گزارش ارائه شده در اپلیکیشن بانک سوال، صرفا کارنامه اولیه شما است. برای مشاهده کارنامه های خود وارد منوی "صفحه شخصی من" شوید و "کارنامه آزمون" را انتخاب کنید.

9 ماه قبل  

تعداد مشاهده 129705