آموزش درک مطلب و شناخت پاراگراف درس دوم زبان انگلیسی یازدهم


آموزش درک مطلب و شناخت پاراگراف درس دوم زبان انگلیسی یازدهم

در این فیلم آموزشی، نکاتی راجع به درک مطلب و خواندن آن، همچنین Recognizing Paragraph (شناخت پاراگراف) ارائه شده است.

نکاتی در مورد Reading Comprehension: در هنگام خواندن درک مطلب، نیاز است به نکات زیر توجه نمائید:

  • کنار گذاشتن هر چیزی که حواس شما را پرت کرده و نگرانتان می کند.
  • به دانش قبلی خود مراجعه نکنید. هر چیزی که در لحظه بلد هستید، در نظر بگیرید.
  • ابتدا سوالات را بخوانید.
  • مطمئن باشید که سوال را فهمیده اید.
  • متن را خیلی سریع بخوانید.
  • جواب لازم را بیابید.

موضوع : Recognizing Paragraph (شناخت پاراگراف)

در این قسمت می خواهیم نوع پاراگراف را تشخیص دهیم. پاراگراف ها به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • پاراگراف هایی که تجزیه و تحلیل می شوند:

در این قسمت، عنوان ها به دلیل، اثر، روش و هدف تجزیه و تحلیل می شوند.

در این نوع پاراگراف ها، ایده اصلی در ابتدای پاراگراف قرار گرفته است.

  • پاراگراف هایی که توصیف می شوند:

در این جا، چیزی توصیف خواهد شد.

  • پارگراف هایی که مقایسه و تضاد در آن هست:

خیلی از چیزها با یکدیگر مقایسه می شوند یا در تضاد با یکدیگر قرار می گیرند.

  • پاراگراف هایی که شکل قیاس دارند:

یک نکته خاص را آشکار و روشن می کنند.


سوالات متداول


در زبان انگلیسی، در پاراگراف هایی که تجزیه و تحلیل می شوند، ایده اصلی در کجا قرار گرفته است؟

در این نوع از پاراگراف ها، ایده و هدف اصلی در آغاز و ابتدای پاراگراف قرار گرفته است.


در درک مطلب زبان انگلیسی، برای پاسخ به سوال ها بهتر است کدام بخش ابتدا مطالعه شود؟

بدین منظور، نیاز است ابتدا سوالات را مطالعه کنیم و مطمئن شویم که به خوبی سوالات را فهمیده ایم، سپس متن را سریع بخوانیم.


نکات هم در هنگام خواندن متن و درک مطلب در زبان انگلیسی را بیان کنید؟

در هنگام خواندن درک مطلب، نکات زیر باید، به ترتیب رعایت شوند:

  • کنار گذاشتن مواردی که باعث نگرانی و حواس پرتی می گردد.
  • عدم رجوع به دانش قبلی
  • خواندن سوالات در آغاز
  • اطمینان از فهم سوال
  • سریع خواندن متن
  • یافتن جواب و پاسخ صحیح
درحال بارگذاری...
دانلود آموزش درک مطلب و شناخت پاراگراف درس دوم زبان انگلیسی یازدهم (فیلم) - 10.2 MB
4 سال قبل  

تعداد مشاهده 869