آزمون های غیرحضوری


‼️  آزمون های غیرحضوری دوره مطالعاتی نوروز، خدمت اختصاصی به داوطلبان کنکوریه شرکت کننده در آزمون های آزمایشی موسسه گزینه دو (نظام جدید و قدیم) در سال تحصیلی ۹۹-۹۸  می باشد که پس از ورود به سایت با نام کاربری ای که هنگام ثبت نام دریافت کرده اند، امکان برگزاری آزمون را خواهند داشت.

❌  دانش آموزان سایر مقاطع (دوره اول و دوم متوسطه) امکان شرکت در  این آزمون ها را نخواهند داشت.

⚠️ همچنین این آزمون ها را نمی توان بصورت جداگانه ثبت نام کرد. صرفا داوطلبان کنکور ۹۹ که در آزمون های آزمایشی گزینه دو ثبت نام کرده اند، امکان شرکت در آزمون های غیرحضوری را خواهند داشت.

برای دسترسی به دفترچه سوال و پاسخ آزمون غیرحضوری 7 و 14 فروردین با نام کاربری ای  که هنگام ثبت نام در آزمون  ها دریافت کرده اید (چه از طریق نمایندگی چه از طریق سایت) وارد کاربری خود در سایت شوید. چنانچه در آزمون ها شرکت کرده اید ولی به خدمات خود دسترسی ندارید قطعا به دلیل ورود به سایت با  کاربری ای غیر از کاربری ای که هنگام ثبت نام دریافت کرده اید وارد سایت شده اید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا را کلیک کنید و یا صرفا از طریق نمایندگی شهر خود نام کاربری آزمونی را  دریافت نموده و از طرح سوال در قسمت نظرات سایت خودداری نمایید.

لینک ارسال پاسخبرگ الکترونیکی
(این لینک صرفا از ساعت 11:00 تا 21:00 روز آزمون فعال می باشد. )

نمایش توضیحات بستن توضیحات

 



     درحال بارگذاری

    اطلاعات دیگری برای نمایش وجود ندارد