امتیاز ثبت نام آزمون های گزینه دو

امتیازهای ثبت نام آزمون چه کاربردی دارد؟

مدیران مدارس و دانش آموزان گرامی

شما با ثبت نام در آزمون های گزینه دو، متناسب با تعداد مراحل ثبت نام خود به خدمات طلایی دسترسی خواهید داشت. این خدمات در یادگیری و سنجش دانش آموزان تاثیر مثبتی دارد. از طرف دیگر هم دانش آموزان و هم مدارس می توانند از آن بهره ببرند. اما نوع دسترسی به این خدمات طلایی بر اساس تعداد آزمونی که شما ثبت نام کردید، بستگی خواهد داشت.

در این مطلب به صورت مختصر در مورد شرایط دسترسی به خدمات طلایی دانش آموزی و مدرسه ای توضیح داده شده است و صفحات مورد نیاز برای آگاهی از روش کسب امتیاز و چگونگی استفاده از آن در اختیار شما قرار گرفته است. اگر بعد از مطالعه این صفحات باز هم پرسش یا چالشی داشتید، نمایندگی های ما در سراسر کشور پاسخگوی شما عزیزان هستند.

راهنمای امتیازات گزینه دو

برای ثبت نام آزمون‌های گزینه دو در سال تحصیلی جدید بر روی لینک مقابل کلیک نمایید.

امتیازگیری با ثبت نام

گزینه دو در سال تحصیلی 1403-1402 برای دانش آموزان و مدارس دوره دوم متوسطه علاوه بر آزمون‌ها، خدمات کاربردی دیگری مانند بانک سوال ارائه می‌کند. برای دسترسی به این خدمات دانش آموزان متناسب با تعداد مراحل ثبت نام خود و مدارس متناسب با میانگین نفرآزمون ثبت نامی خود، امتیاز مشخصی دریافت می‌کنند. سپس مدارس و دانش آموزان بر اساس این امتیاز می‌توانند خدمات موردنیاز خود را از طریق مارکت گزینه دو به آدرس market.gozine2.ir فعال سازی خواهند کرد. به طور واضح هر چقدر آزمون بیشتری ثبت نام کنید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. امتیاز بیشتر برای مدارس و دانش آموزان دوره دوم متوسطه به معنای دسترسی بیشتر به بانک سوال و استفاده از خدمات طلایی بیشتر خواهد بود. مدارس و دانش آموزان برای اطلاع از نحوه دریافت امتیازات ثبت نام خود می توانند به صفحات زیر مراجعه کنند.

شما می توانید به سادگی با استفاده از امتیازات حاصل از ثبت نام خود در آزمون های گزینه دو به خدمات ارزشمند دیگری نیز در مارکت دسترسی داشته باشید. برای آگاهی از چگونگی استفاده از امتیازات خود می توانید به صفحه راهنمای فعالسازی خدمات امتیازی مراجعه نمایید…