جستجو
Close this search box.
آموزش دروس پایه دهم
آموزش دروس پایه یازدهم
آموزش دروس پایه دوازدهم

پیشوندهای منفی و لغات حشو

پیشوندهای منفی و لغات حشو
پیشوندهای منفی و لغات حشو زبان دهم
فهرست مطالب

در زبان انگلیسی هنگامی که می خواهید متن یا جمله ای را ملاحظه کنید، بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید. این نکات می تواند به شما در درک بهتر متن و پاسخ دهی سریع تر به سوالات زبان انگلیسی کمک کند. در این فیلم آموزش لغات زبان انگلیسی شامل پیشوندهای منفی و حشو همراه با مثال و تست های کاربردی جهت تفهیم بیشتر آورده شده است.

پخش ویدئو

آموزش لغت در زبان انگلیسی

آموزش لغت: برای آنکه بتوانیم جمله ای را بخوانیم و واژه ای که از آن حذف شده را به خوبی حدس بزنیم و در نهایت مفهوم کلی جمله را بفهمیم، باید ابزار لازم را داشته باشیم که همان آشنایی با لغات کتاب درسی است. از طرفی باید چند نکته ی مهم را بدانیم که در انتخاب گزینه ی درست در یک سوال تستی به ما کمک کند.

در زبان انگلیسی، حشو به معنی زائد بوده و بدین مفهوم است که نداستن معنی برخی از واژه ها برای فهم کلی برخی جملات مهم نمی باشد.

لغات حشو در زبان انگلیسی

حشو: یکی از نکات برای حل تست های درس زبان انگلیسی، دانستن لغات حشو و توجه به آن می باشد. حشو به معنی زائد یا اضافی می باشد. ندانستن معنی بعضی از واژه ها مهم نیست.

.Leopards which are classified as mammals are beautiful animals

به عنوان مثال، در جمله زیر ندانستن معنی واژه های classified و mammals مشکلی ایجاد نمی کند.

پیشوندهای منفی در زبان انگلیسی

پیشوندهای منفی: این پیشوندها جهت حدس زدن معنی لغات بسیار کاربردی هستند. پیشوندهای منفی شامل: un، ir، in، im، il، mis، dis، ab، a می باشند.

 در حل تست های زبان انگلیسی از این پیشوندها می توان جهت پاسخ سریعتر استفاده نمود. به عنوان نمونه اگر جمله ای منفی باشد، در پاسخ به سوالات تستی آن می توان از این پیشوندهای منفی کمک گرفت و تستی را به عنوان گزینه صحیح انتخاب نمود که از پیشوندهای منفی در آن استفاده شده باشد.

. …………….. If people don’t take care of these animals, they will 

1. disappear

2. hang out

3. attend

4. hunt

پاسخ: گزینه 1 پاسخ صحیح می باشد.

در صورت سوال گفته شده است که اگر از این حیوانات مراقبت نشود، بنابراین جنبه منفی قضیه را در نظر گرفته است. بنابراین با توجه به گزینه ها، گزینه 1 پاسخ صحیح می باشد که در آن پیشوند منفی dis به کار رفته است .

پیشوندهای منفی در زبان انگلیسی عبارتند از : un, ir, in, a, ab, dis, mis, il, im.

برای مشاهده نمونه تست ها و نکات بیشتری از مبحث پیشوندهای منفی و حشو، می توانید ویدئو آموزشی را مشاهده کنید.

سوالات متداول

از نمونه پیشوندهای منفی در زبان انگلیسی می توان به un، ir، in، im، il، mis، dis، ab، a اشاره نمود.

برای پاسخ دهی به برخی از سوالات تستی لازم به دانستن معنی تمامی لغات نمی باشد. برخی از لغات حشو می باشند و ندانستن معنی آن ها مشکلی در پاسخ دهی ایجاد نمی کند.

مناسب ترین روش استفاده از پیشوندهای منفی می باشد. با دانستن پیشوندهای منفی می توان به راحتی، جمله با پیشوند منفی را به عنوان جواب تست انتخاب نمود.

نظرات و پرسش های خود را با ما در میان بگذارید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x