نکات مهم ثبت نام در آزمون ها و ارزشیابی های گزینه دو


نکات مهم ثبت نام در آزمون ها و ارزشیابی های گزینه دو

 ۱. در  تابستان 1403 و سال تحصیلی ۱۴04-۱۴03 تمام مراحل آزمون‌ها، امکان برگزاری حضوری (با هماهنگی نمایندگی‏ شهر) و آنلاین در بانک سؤال  گزینه دو به آدرس app.gozine2.ir را خواهند داشت. به نکات زیر توجه نمایید.

1-1 شیوۀ اجرای آزمون ها در صفحه معرفی خدمات هر پایه مشخص شده است.
1-2 تمام مراحل امکان برگزاری آنلاین در بانک سؤال و یا حضوری در صورت امکان با هماهنگی نمایندگی‏ ها را خواهند داشت. در صفحه آزمون آنلاین به صورت کامل در خصوص ویژگی ها و شیوه اجرای آزمون های آنلاین گزینه دو توضیح داده شده است.
1-3  لازم به ذکر است که شرایط برگزاری آزمون در شهرهای مختلف متفاوت و بر عهده نمایندگی خواهد بود. برگزاری آزمون به صورت حضوری هزینه‌ای مجزا خواهد داشت. برای اطلاع از وضعیت و شرایط برگزاری آزمون حضوری، فقط با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید. 
1-4 در آزمون های آنلاین، دفترچه چاپی ارائه نمی شود.

2. امکان ثبت نام فردی به صورت انتخابی (چند مرحله ی مجزا و ناپیوسته) وجود دارد. 

*این امکان به شرط انتخاب حداقل تعداد مراحل تعیین شده امکان پذیر می باشد. (تعداد دقیق حداقل مراحل انتخابی در هر زمان، در هنگام ثبت نام اینترنتی در سایت مشخص می باشد)

3. هزینه هر مرحله به جز مبلغ آزمون شامل هزینه خدمات ویژه از جمله دسترسی به بانک سؤال، رفع اشکال هوشمند، آزمونک،  کارنامه‌های هوشمند، و خدمات سایت است. برای اطلاع از خدمات آموزشی و مشاوره ای هر پایه به منوی معرفی محصولات و خدمات گزینه دو مراجعه نمایید.

4. دسترسی به برخی محصولات و خدمات جانبی از جمله اپلیکیشن بانک سوال دانش آموز و مدرسه، متناسب با تعداد مراحل ثبت نام متفاوت بوده و هر کاربر متناسب با تعداد مراحل ثبت نام و امتیاز کسب‌شده، می تواند از این خدمات استفاده نماید.

5. در صورت تغییر تاریخ و محتوای امتحانات پایان سال، کنکور و یا اتفاقات پیش بینی نشده دیگر، تاریخ برگزاری و محدوده آزمون‌های گزینه دو نیز ممکن است با هدف کارایی بیشتر تغییر نماید.

6. شرکت در آزمون های آنلاین و دسترسی بانک سؤال فقط از طریق ورود به حساب کاربری در سایت، با نام کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت‌نام دریافت کرده‌اید، امکان پذیر است. 

* ارائه شماره موبایل صحیح در سایت برای دریافت پیامک های آماده شدن کارنامه، اطلاعیه زمانبندی آزمون و بازیابی اطلاعات در صورت فراموشی رمز عبور ضروری است.

7. مدارس و مراکز آموزشی در صورت اقدام به ثبت نام گروهی از تسهیلات و تخفیف های ویژه برخوردار خواهند شد. برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی شهر خود تماس حاصل نمایید. 

8. مؤسسه گزینه‌دو در هیچ شهری کلاس، مشاورۀ حضوری و یا آموزشگاه ندارد؛ لذا هرگونه ارائه خدمات به عناوین مختلف با نام گزینه‌دو غیر مجاز می‌باشد.

9. پس از ثبت‌نام، امکان تغییر محل داوطلب از شهری به شهر دیگر به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

10. با توجه به توضیح کامل در خصوص شیوه برگزاری آزمون و شرایط دسترسی به محصولات و خدمات طلایی آنلاین، امکان انصراف یا درخواست جابجایی آزمون پس از ثبت‌نام وجود نخواهد داشت و هزینه ثبت‌‌نام به هیچ عنوان مسترد نمی‌گردد.


 راهنمای ثبت نام اینترنتی

19 روز قبل  

تعداد مشاهده 177827