اطلاعیه اختصاصی شدن دسترسی به آرشیو آزمون های گزینه دو


اطلاعیه اختصاصی شدن دسترسی به آرشیو آزمون های گزینه دو

با اتمام سال تحصیلی 1402-1401 و برگزاری کنکور 1402 ، مهلت دسترسی به خدمات اختصاصی (دفترچه سوال و پاسخ تشریحی، آرشیو آزمون ها ، بانک سوال و.. ) داوطلبان سال گذشته به اتمام رسیده است.

کاربران گرامی

موسسه گزینه دو در سال تحصیلی 03-02 آرشیو آزمون ها و ارزشیابی های سال تحصیلی 02-01 خود را به صورت اختصاصی به شرکت کنندگان در آزمون ها و ارزشیابی های خود ارایه خواهد کرد.

لطفا به نکات زیر توجه نمایید.

1- برای مشاهده این مجموعه حتما با نام کاربری ای که هنگام ثبت نام در آزمون ها دریافت کرده اید وارد پنل کاربری خود در سایت شوید. چناچه در ورود به سایت با مشکلی مواجه شدید اینجا را کلیک نمایید.

2- داوطلبان و دانش آموزان سال های گذشته گزینه دو، کاربران و اعضای عادی سایت امکان مشاهده و دسترسی به این مجموعه را نخواهند داشت. در صورت تمایل می توانید در یکی از طرح های موسسه در سال تحصیلی جاری ثبت نام نمایید.

3- این آرشیو برای دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه تا خرداد 1403 و برای داوطلبان کنکور  تا کنکور 1403 قابل دسترسی می باشد.

4- لازم به ذکر است داوطلبان و دانش آموزان فقط به آرشیو همان مقطع و رشته ای که ثبت نام کرده اند دسترسی خواهند داشت. به عنوان مثال دانش آموز پایه یازدهم رشته ریاضی صرفا به آرشیو پایه یازدهم ریاضی دسترسی داشته و امکان دسترسی به آرشیو سایر مقاطع و رشته ها را نخواهد داشت.
سوالات آزمون های گزینه دو منحصراً متعلق به موسسه آموزشی - فرهنگی گزینه دو است. چاپ، تکثیر و انتشار سوالات به هر روش (الکترونیکی، کاغذی و ...) قبل و یا بعد از برگزاری آزمون، برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی (حتی با ذکر منبع) ممنوع است و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

10 ماه قبل  

تعداد مشاهده 126907