رفع اشکال هوشمند


رفع اشکال هوشمند

مهم ترین توصیه مشاوران پس از آزمون این است که سوالات غلط و نزده خود را مجددا حل کنید. اما واقعا چند درصد از داوطلبان و دانش آموزان این توصیه مهم را اجرا می کنند؟ باید بگوییم تعداد خیلی کمی که آن هم اکثرا جزء رتبه های برتر و افراد موفق در آزمون هستند. اما چرا؟ مهم ترین دلیل آن، وقت زیادی است که جدا کردن سوالات نادرست و نزده، حل کردن مجدد آنها و مقایسه با پاسخ تشریحی از دانش آموزان می گیرد. ما در گزینه دو یک راه حل هوشمندانه برای این کار ارائه کردیم.

شما می توانید پس از آزمون در بانک سوال وارد کارنامه های من شوید و به صورت هوشمند آزمون برگزار شده را رفع اشکال نمایید. رفع اشکال هوشمند یعنی اینکه می توانید سوالاتی را که در آزمون به آنها پاسخ نادرست داده اید و یا نزده رها کرده اید را دوباره به صورت آنلاین در بانک سوال گزینه دو حل کنید. ما یک تمرین آنلاین دقیقا با همان سوالات برای شما آماده کردیم تا در فضای خانه و بدون استرس با وقت بیشتر دوباره روی آنها وقت بگذارید تا دقیقا از اشتباه خود آگاه شوید و آن را حل کنید. اما رفع اشکال ما همین جا تمام نمی شود! ما حتی برای شما سوالات جدیدی با همان موضوعات و دقیقا متناسب با نقاط ضعف شما در آزمون آماده کرده ایم که می توانید آن ها را حل کنید تا مطمئن شوید کاملا بر آن مبحث درسی مسلط شده اید.

تمام این خدمات از طریق کارنامه آزمون در دسترس شما قرار دارد و با کلیک روی آن مستقیما به بانک سوال گزینه دو منتقل می شوید و می توانید در آنجا تمرین آنلاین شخصی سازی شده خود را حل کنید.

این امکان در کارنامه تمام آزمون های کشوری حضوری، آزمون آنلاین گزینه دو و آزمون آنلاین مدرسه شما قابل دسترس است.

دقت کنید برای مشاهده کارنامه و رفع اشکال هوشمند حتما بایستی با نام کاربری و رمز عبور آزمون های خود وارد شوید. در صورت فراموشی، اینجا کلیک کنید.

 در فیلم زیر روش دسترسی به رفع اشکال هوشمند گزینه دو به صورت کامل نشان داده شده است.


درحال بارگذاری...
دانلود رفع اشکال هوشمند (فیلم) - 2.43 MB
یک سال قبل  

تعداد مشاهده 158327