امسال کنکور رو خراب کردم دارم دوباره می خونم اما اصلا نمی تونم برنامه ای که برای خود می نویسم انجام بدم.


امسال کنکور رو خراب کردم دارم دوباره می خونم اما اصلا نمی تونم برنامه ای که برای خود می نویسم انجام بدم.

سلام

١- شما می توانید مطابق با برنامه مطالعاتی موجود در سایت گزینه دو مطالعه کرده و سعی کنید هر روز برنامه روزانه خود را بررسی و سعی کنید روز بعد مقدار کمی نسبت به روز قبل پیشرفت کنید.
برای مثال اگر روز شنبه ۵ ساعت مطالعه کرده و ١۰۰ عدد تست زده اید، سعی کنید روزبعد  ۵ ساعت و نیم مطالعه کرده و ۱۱۰ عدد تست بزنید.

٢- یکی از راه هایی که به شما کمک می کند برنامه مطالعاتی خود با جدیت انجام دهید شرکت در یک آزمون آزمایشی است.
همچنین آزمون های آزمایشی به شما در شناخت دقیق کیفیت مطالعه و روند مطالعاتی تان کمک فراوانی خواهند کرد. در تابستان حتما در آزمون شرکت کنید تا روند مطالعاتی شما نظم پیدا کند و عادات مطالعاتی شما اصلاح شود.

٣- علل تعلل خود در اجرای برنامه را یادداشت کرده تا بتوانید با بررسی دقیق آن ها مناسب ترین راه حل را یافته و با جدیت به اجرای برنامه بپردازید.
برای مثال اگر علت انجام ندادن دقیق برنامه شما افکار مزاحم و نگرانی هاست می توانید با نوشتن لیست نگرانی های خود درگیری ذهنی خود را کاهش داده و بتوانید برنامه مطالعاتی خود را به طور دقیق انجام دهید.

٤- داشتن هدف و انگیزه به شما در اجرای با جدیت برنامه مطالعاتی کمک به سزایی خواهد کرد.
لیست اهداف خود را یادداشت کرده و آن را هرروز مرور کنید و بدانید برای رسیدن به اهداف خود نیاز به تلاش دارید.

بنابراین حتما از یک برنامه مطالعاتی دقیق و منطقی استفاده کرده و با شرکت در آزمون های آزمایشی مناسب و فکر کردن مداوم به هدفتان، انرژی و جدیت لازم برای اجرای هرچه دقیق تر برنامه کسب کنید.

یک ماه قبل  

تعداد مشاهده 1589