برای مطالعه درس ها در روز ما یک کتاب را بخوانیم مثل دین زندگی یا چند کتاب بخوانیم مثل ریاضی .فیزیک.و ..


برای مطالعه درس ها در روز ما یک کتاب را بخوانیم مثل دین زندگی یا چند کتاب بخوانیم مثل ریاضی .فیزیک.و ..

سلام

١- داشتن تنوع مطالعاتی یکی از عوامل موفقیت در آزمون سراسری است.
به دلیل اینکه هر درس،قسمت خاصی از مغز را به خود اختصاص می دهد،داشتن تنوع مطالعاتی، از خستگی قسمت خاصی از مغز جلوگیری می کند و شما می توانید با حضور ذهن و تمرکز بالاتری به مطالعه بپردازید.

٢- همچنین به دلیل اینکه در آزمون سراسری دروس نیز متنوع هستند و باید از تمامی قسمت های ذهن استفاده شود، داشتن تنوع مطالعاتی برای تقویت این امر الزامی است.
بنابراین در روز تنوع مطالعاتی را رعایت نمایید و سعی کنید مطابق برنامه مطالعاتی متنوع و متعادل مانند آنچه در سایت گزینه دو قرار دارد،مطالعه کنید.

٣- داشتن تنوع مطالعاتی در طول روز سبب می شود دروس برای شما بیشتر مرور شوند.
برای مثال اگر درس دین و زندگی را فقط در روزهای شنبه مرور کنید تا هفته آینده این درس مرور نخواهد شد، اما اگر با تنوع مطالعاتی برنامه خود را پیش ببرید، دروس در طول هفته بیشتر مرور خواهند شد.

٤- سعی کنید دروس تمرینی را در ابتدای روز و دروس خواندنی و حفظی را در انتهای روز قرار دهید.
در این حالت در ابتدای روز وقتی انرژی بیشتری دارید می توانید دروس تمرینی را مطالعه و در انتهای روز که انرژی شما کم می شود به مطالعه دروس حفظی و خواندنی بپردازید.

٥- بسیاری از داوطلبان دروسی را که به آن ها علاقه ندارندمطالعه نخواهند کرد.
واحد درسی را که به آن علاقه کمتری دارید را بین دو واحد درسی که به آن ها علاقمند هستید قرار دهید تا با اشتیاق بیشتری به مطالعه مطالب بپردازید.دقت داشته باشید که مطالعه تمامی دروس برای موفقیت شما الزامی است

٦-همچنین سعی کنید زمانی را به مطالعه بیشتر برای نقاط ضعف خود اختصاص دهید.
زمان واحدهای جبرانی برنامه خود در صورتی که نیاز به جبران اقدامات باقی مانده مبحثی ندارید، به تمرین و تست زنی نقاط ضعف خود بپردازید.
شما می توانید با استفاده از کارنامه اصلی و مشاوره های گزینه دو که برای هر داوطلب شخصی سازی شده است، نقاط ضعف خود را به درستی شناسایی کرده و برای بهبود آن ها بکوشید.

بنابراین، تنوع مطالعاتی را برای جلوگیری از خستگی ذهن و افزایش کیفیت مطالعه خود رعایت کنید تا بتوانید با مرور بیشتر مطالب در طول هفته، به تثبیت آنها کمک کنید و در آزمون سراسری به موفقیت دست پیدا کنید.


تعداد مشاهده 478