سلام ممنون از كمك هاي شما، من الان حالم خوبه ولي چطور ميشه از نااميدي تو اين موقع ها جلوگيري كرد؟


سلام ممنون از كمك هاي شما، من الان حالم خوبه ولي چطور ميشه از نااميدي تو اين موقع ها جلوگيري كرد؟

سلام

١- موثرترین راه غلبه براین احساس یادآوری اهدافتان است. لیست اهداف خود را مکتوب یادداشت کرده و روزانه زمانی را برای فکر کردن به این اهداف اختصاص دهید و به خاطر داشته باشید برای رسیدن به هدفتان نیاز به تلاش و پشتکار دارید.

٢- روزانه به طور منظم و هرروز به مدت ١٥ الی ٣٠ دقيقه ورزش کنید. ورزش سبب نشاط و شادابی شما شده و همچنین تمرکز شما را افزایش خواهد داد. این ورزش ها بهتر است ورزش های هوازی مانند طناب زدن، دویدن، راه رفتن سریع و... باشد.

٣- از مکالمه و رفت و آمد با افرادی که حس منفی و نگرانی به شما القا می کنند بپرهیزید.

٤- اما اگر این حس در حال حاضر مانع از پیشروی شما شده است، پیشنهاد می شود یک روز را استراحت کرده و بدون کنکور زندگی کنید. شما باید از این استراحت به عنوان دورخیزی برای یک پرش قوی تر برای رسیدن به هدفتان استفاده نمایید بنابراین نباید نگران شده و عذاب وجدان داشته باشید.

بنابراین نوشتن اهداف و مرور پیوسته آن را در اولویت قرار دهید و سعی کنید با فکر کردن به اهداف و انجام ورزش های هوازی و عدم گفتگو با افرادی که انرژی منفی دارند سعی کنید همیشه با انرژی باشید.

6 سال قبل  

تعداد مشاهده 344