سلام بايد چه كار كنيم كه پيشرفت خوبي داشته باشيم من هر كاري مي كنم كه يهو ترازم خيلي بره بالا نميشه.


سلام بايد چه كار كنيم كه پيشرفت خوبي داشته باشيم من هر كاري مي كنم كه يهو ترازم خيلي بره بالا نميشه.

سلام

١- بررسی و تحليل دقیق نتایج آزمون به شما کمک می کند تا درک دقیقی از سطح علمی،میزان پیشروی دروس، کیفیت مطالعه و.... داشته باشید.
کارنامه آزمون های گزینه ٢ به شما در شناخت نقاط ضعف و قوتتان خواهد کرد و شما مي توانيد با شناسايي و رفع نقاط ضعف خود پيشرفت خوبي داشته باشيد.
با تحلیل دقیق نتایج آزمون خود می توانید علاوه بر ساعت مطالعه،سایر نتایجی که سبب عدم نتیجه گیری شما شده اند را بررسی کرده و  اصلاح آن ها به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.
البته در کارنامه های آزمون های گزینه ٢، تحیلل دقیقی از وضعیت تحصیلی شما صورت گرفته که می توانید با مراجعه به سایت و بررسی و اصلاح نقاط ضعف خود به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.

٢- توقع خود را پايين بياوريد و سعي كنيد در هر آزمون كمي پيشرفت كنيد. در صورتيكه بخواهيد پيشرفت بسياري در هر آزمون داشته باشيد اشتباهات شما زياد شده و بي دقتي هاي زياد سبب مي شود درصدهاي مورد نياز خود را كسب نكنيد.

٣- برای رسیدن به هدف خود باید بیشترین تلاش خود را انجام دهید.
بنابراین میزان ساعت مطالعه شما در روزهایی که به مدرسه می روید باید بین ۵ الی ۶  ساعت و در روزهای تعطیل بین ۱۰ الی ۱۲ ساعت باشد.

٤- اگر تاکنون ساعت مطالعه شما به این مقدار نرسیده است، سعی کنید هرروز مقدار کمی نسبت به روز قبل پیشرفت کنید.
در انتهای روز و هفته عملکرد خود را بررسی کنید و سعی کنید در روزهای آینده عملکردی بهتری داشته باشید.

بنابراین شما می توانید با بیشترین مقدار تلاش خود و بررسی دقیق نتایج آزمون های خود، نقاط قوت و ضعف خود را بررسی کرده و با گرفتن تصميمات راهبردي مناسب براي بهبود وضعيت علمي خود بكوشيد.

7 سال قبل  

تعداد مشاهده 396