سلام خسته نباشید. درصد های توی خونم خیلی با درصد های سر آزمون آرمایشی تفاوت داره. میشه راهنماییم کنید؟


سلام خسته نباشید. درصد های توی خونم خیلی با درصد های سر آزمون آرمایشی تفاوت داره. میشه راهنماییم کنید؟

سلام

١- در صورتیکه علت این اختلاف درصدهای شما، کمبود و قت در جلسه آزمون است، باید حتما تست زماندار را در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید و زمانی که برای هر تست قرار می دهید را از زمان استاندارد کمتر نمایید تا بتوانید سرعت و دقت خود را تقویت نمایید.

٢- اما در صورتیکه به دلیل شرایط آزمون (استرس و ....)، باید تست های زماندارخود را با حداکثر شبیه سازی برگزار نمایید تا شرایط آزمون برای شما تکرار شود و بتوانید بر احساسات منفی خود غلبه نمایید.

٣- صبحانه روز آزمون را فراموش نکنید.  
بسیاری از داوطلبان به صبحانه روز آزمون بی توجه هستند، اما یکی از مهمترین وعده های غذایی که به شما کمک بسیاری در  آزمون خواهد کرد صبحانه است. مطابق آنچه در سایت و کانال گزینه دو به شما آموزش داده شد، وعده های غذایی خود را اصلاح نمایید.

٤- اگر به دلیل نگرانی های خود نمی توانید در جلسه آزمون با حداکثر کیفیت حاضر شوید. بهتر است لیست نگرانی های خود را یادداشت کرده و در روز زمانی را به بررسی آن ها اختصاص دهید.

بنابراین حتما تست زماندار را در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید و حداکثر شبیه سازی را در این نوع تست برقرار نمایید تا بتوانید با تکرار شرایط به راحتی بر افکار خود مسلط شوید و نتیجه قابل قبولی را کسب نمایید.

7 سال قبل  

تعداد مشاهده 414