سلام، وقتي در آزمون به چند سوال نمي تونم جواب بدم بهم ميريزم و كلا همه چي يادم مي ره راه حلي داره ؟


سلام، وقتي در آزمون به چند سوال نمي تونم جواب بدم بهم ميريزم و كلا همه چي يادم مي ره راه حلي داره ؟

سلام

1- از تکنیک حداقل سوال استفاده کنید. هر بار تعدادی سوال برای آزمون های آزمایشی خود انتخاب کرده و سعی کنید به این حداقل سوال دست پیدا کنید و هر بار سعی کنید مقدار کمی نسبت به بار قبل پیشرفت کنید.

2- همانطور که در نمونه کارنامه های پذیرفته شدگان موجود در سایت و کانال گزینه دو مشاهده می کنید. برای قبولی در رشته دلخواه نیازی نیست در دروس به تمامي سوالات پاسخ دهيد و می توانید با رعایت میانگین درصد متعادل به هدف خود دست پیدا کنید.

3- در صورتيكه كه در آزمون با چندين سؤال دشوار مواجه شديد سريعا براي خود تكرار كنيد كه اگر اين سوال سخت است بري تمامي داوطلبان اين گونه است و سعي كنيد با دادن وقفه آزمون (كشيدن چند نفس عميق، خوردن مواد قندي، ايجاد افكار مثبت و....) با انرژي بالايي به بقيه سوالات پاسخ دهيد.

4- همچنين اگر بخواهید به تعداد سوال زیادی پاسخ دهید، به دلیل اینکه تعداد سوالات زیاد است، با عجله و شتاب آزمون می دهید که این مسئله سبب می شود بی دقتی های شما افزایش پیدا کند.

5- در این حالت اگر نتوانید پاسخ سوالی را پیدا کنید روی آن مکث کرده و زمان خود را از دست می دهید، و با تلاش برای پاسخ به تمام سوالات، تعداد غلط های شما افزایش می یابد. از طرفی وقتی به یک یا چند سوال پاسخ نمی دهید مضطرب شده و ذهن شما درگیر می شود و بی دقتی می کنید.

بنابراین حتما در آزمون های آزمایشی برای خود حداقل سوال مشخص کرده و سعی کنید در هر آزمون مقدار کمی پیشرفت کنید همچنین با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد سعی نکنید همه سوالات را پاسخ دهید زیرا برای رسیدن به هدف مورد نظرتان نیاز به میانگین درصد های متعادل دارید.

7 سال قبل  

تعداد مشاهده 482