سلام من ۲۶سالمه فوق دیپلم حسابداری هستم. دوس دارم ادامه تحصیل بدم اماروش درست درس خودن روبلد نیستم. درس میخونم اماسرامتحان تمرکزندارم. هیچی یادم نمیاد. خواهش میکنم راهنماییم کنید.


سلام من ۲۶سالمه فوق دیپلم حسابداری هستم. دوس دارم ادامه تحصیل بدم اماروش درست درس خودن روبلد نیستم. درس میخونم اماسرامتحان تمرکزندارم. هیچی یادم نمیاد. خواهش میکنم راهنماییم کنید.

سلام

۱) اصلی ترین مسئله برای موفقیت در آزمون سراسری، داشتن یک برنامه دقیق است.
اگر طبق یک برنامه منظم مانند آن چه در سایت و کانال گزینه ۲ موجود است، مطالعه کنید،به این ترتیب شما قادر خواهید بود تمامی مباحث آزمون سراسری را مطابق بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه۲ مورد مطالعه قرار دهید.

۲) روش مطالعه صحیح در دروس مختلف متفاوت است.
دروس تمرینی مانند ریاضی،فیزیک، آرایه و قرابت ادبیات  و قواعد عربی و.... را به صورت جزء به جزء با رسم الگوهای یادآوری و به همراه حل تست و تمرین زیاد مطالعه کنید.

۳) دروس خواندنی همانند دین و زندگی، قسمت های حفظی فیزیک شیمی و....  که نیاز به تحلیل دارند را به شیوه لایه ای مطالعه کرده و حاشیه نویسی کنید.

۴) لغات،تاریخ ادبیات و فرمول ها و دروسی از این قبیل که صرفا حفظی هستند را روی فیش نوشته و به خاطر سپارید.

۵) داشتن مرورهای منظم به شما کمک می کند تا مطالب را به حافظه بلند مدت خود انتقال دهید و در ذهن خود تثبیت کنید. به این ترتیب مطالب در جلسه آزمون آزمایشی از یاد شما نخواهند رفت.

٦) یکی دیگر از راه های افزایش تسلط در آزمون های آزمایشی تست زنى آموزشی در هر درس و به میزان کاقی است. میزان تست در طول هفته خود را یادداشت کنید و در پایان هفته تعداد تست ها رابررسی کرده و سعی کنید تعداد آن ها را در هفته آینده افزایش دهید.

بنابراین سعی کنید مطابق یک برنامه مطالعه کرده و دروس را به شیوه مناسب مطالعه کنید. همچنین حتما تست های آموزشی زیادی بزنید و سعی کنید مرور های منظم داشته باشید تا بتوانید به موفقیت برسید.

موفقیت در همین نزدیکی است، کافی روش صحیح رسیدن به هدف خود را بدانید.


شما می توانید موفق شوید، کافی است صبور باشید.

7 سال قبل  

تعداد مشاهده 449