سلام ، تو دیماه درس ها را تستی بخوانیم یا تشریحی ؟


سلام ، تو دیماه درس ها را تستی بخوانیم یا تشریحی ؟

سلام

١- شما با مطالعه دروس به صورت دقیق و با شرح و بسط (مطالعه تشریحی) و حل تمرین های متعدد (مطالعه تستی) می توانید به تسلط مورد نیاز آزمون سراسری دست پیدا کنید.

٢- تشریحی مطالعه کردن و تست زدن دو مرحله در راستای هم هستند و تست زنی مهارتی است که باید پس از خواندن همراه با شرط و بسط به وسیله حل تست های متعدد در آن به تسلط رسید.

٣-  بنابراین وظیفه شما در دوران جمع بندی مبحثی نیمسال اول، مطالعه و جمع بندی دروس نیمسال اول سال چهارم با هدف موفقیت در آزمون سراسری است.

٤-  مراحل مطالعه در دوران جمع بندی مبحثی به این صورت است که ابتدا جزوه درسی خود را دقیق و موشکافانه مطالعه نمایید و خلاصه نویسی کرده یا خلاصه های خود را تکمیل نمایید.
مطالعه کتاب درسی را فراموش نکنید. زیرا کتب درسی منبع اصلی طراحان آزمون سراسری هستند و باید حتما مطالعه شوند.
برای تکمیل یادگیری های خود تست آموزشی زده و نکات آن را وارد خلاصه نویسی های خود نمایید و در نهایت پس از تکمیل خلاصه نویسی های خود، نمونه سوالات امتحان حل کنید تا بتوانید به تسلط خوبی در هر درس و مبحث برسید.

بنابراین باید در دوران جمع بندی نیمسال اول، ابتدا دروس را به صورت کامل مطالعه کرده و خلاصه نویسی های خود را تکمیل نمایید تا بتوانید با زدن تست های آموزشی، روند یادگیری خود را تکمیل کرده و به تسلط برسید. همچنین با انجام دقیق مراحل مطالعه می توانید به هدف این دوره که جمع بندی دروس نیمسال اول برای موفقیت در آزمون سراسری است، دست پیدا کنید.


تعداد مشاهده 659