سلام در دوره امتحانات ترم اول چه طور درس ها را بخوانیم ؟؟درس های پایه چی می شن؟


سلام در دوره امتحانات ترم اول چه طور درس ها را بخوانیم ؟؟درس های پایه چی می شن؟

سلام

١- در صورتی که داوطلب در حال تحصیل هستید، در دوران امتحانات اولویت شما باید مطالعه دروس نیمسال اول همگام با برنامه امتحانی مدرسه باشد.

٢- در صورتیکه داوطلب فارغ التحصیل هستيد نيز بايد براساس برنامه داوطلبان فارغ التحصیل موجود در سایت و کانال گزینه دو اولويت مطاله تان دروس نيم سال اول سال چهارم باشد.

٣- ابتدا جزوه درسی خود را دقیق و موشکافانه مطالعه نمایید و خلاصه نویسی کرده یا خلاصه های خود را تکمیل نمایید.
حتما کتاب درسی خود را مطالعه نمایید زیرا منبع اصلی طراحان آزمون سراسری هستند و باید حتما مطالعه شوند.
سپس تست آموزشی زده و نکات آن را وارد خلاصه نویسی های خود نمایید و در نهایت پس از تکمیل خلاصه نویسی های خود، نمونه سوالات امتحان حل کنید تا بتوانید به تسلط خوبی در هر درس و مبحث برسید.

٤- درس عربی هر سه گروه آزمایشی و دروس اقتصاد، روانشناسی و منطق (در گروه آزمایشی علوم انسانی) باید برای حفظ آمادگی در این دوره مطالعه شوند.

٥- در صورت وجود زمان اضافه در دوران جمع بندی نیمسال اول، می توانید دروس پایه را نيز مطالعه نماييد. اما در صورتیکه وقت لازم برای جمع بندی دروس پایه نداشتید می توانید آن ها را در دوران جمع بندی نوروز به اتمام برسانید.

بنابراین اولویت شما باید مطالعه دروس نیمسال اول سال چهارم و دروس پايه ( که در امتحان نمی آیند) باشد و ساير دروس پايه در صورت وجود زمان اضافه مورد مطالعه قرار گيرد تا بتوانید با آمادگی هرچه بیشتر در آزمون سراسری شرکت کنید.

7 سال قبل  

تعداد مشاهده 473