محاسبه دقیق زمان آزمون


محاسبه دقیق زمان آزمون

در راستای استاندارد سازی آزمون های آنلاین و فراهم کردن شرایطی مشابه که دانش آموزان به شکلی عادلانه به ارزیابی خود بپردازند، آزمون آنلاین گزینه دو ویژگی منحصر به فرد دیگری را به نرم افزار بانک سوال هوشمند اضافه کرده است که بر این اساس زمان آزمون برای همه دانش آموزان با دقت بسیار بالایی محاسبه شده و یکسان باشد.

  • محدودیت زمان شروع آزمون

در آزمون حضوری شما موظف هستید ساعت مشخصی در حوزه برگزاری حاضر شوید و با تمام شرکت کنندگان آزمون را آغاز کنید. اما اکثرا در آزمون های غیرحضوری و آنلاین، فرصت شروع آزمون محدودیت کمتری دارد تا جایی که گاهی زمان شروع آزمون در برخی موارد تا چند روز امکان پذیر است. ما در گزینه دو تلاش کردیم تا فرصت شروع آزمون را تا حد خوبی محدود کنیم تا عملا شرایط مشابهی برای تمام شرکت کنندگان فراهم کنیم. به این ترتیب به تعبیری دانش آموزان موظفند طبق زمان تعیین شده در حوزه آزمون حضور یابند و پس از زمان اعلام شده نیز دیگر نمی توانند آزمون خود را آغاز نمایند. البته که این موضوع از لحاظ فنی بسیار پیچیده است و دقیقا به همین دلیل اکثر موسسات زمان آزمون را محدود نمی کنند!

  • زمان پاسخگویی مشابه برای همه

شما پاسخگویی در آزمون های آنلاین تقریبا مشابه آزمون حضوری است. به این منظور شمارشگر زمان آزمون شما یا کورنومتر بلافاصله پس از شروع آزمون آغاز به کار کرده و به محض پایان یافتن فرصت پاسخگویی، به آزمون پایان می بخشد. به این ترتیب زمان آزمون برای همه شرکت کنندگان یکسان بوده و دقیق محاسبه می شود.

  • حذف زمان تلف شده به دلیل کندی اینترنت

علاوه بر این لازم نیست نگران زمان از دست رفته احتمالی به دلیل کندی سرعت اینترنت خود و یا اشکالات فنی باشید؛ چرا که زمان مفید پاسخگویی شما بدون احتساب آن و کاملا دقیق محاسبه می شود. اما به یاد داشته باشید که خروج از برنامه یا صفحه آزمون شامل این موضوع نمی باشد و حتی ممکن است سبب ایجاد مشکلاتی در آزمون شما شود. بنابراین توصیه می کنیم آزمون خود را به موقع شروع کنید و در حین آزمون با جدیت کامل مشابه یک آزمون حضوری، سوالات را پاسخ دهید.

بنابر این ویژگی محاسبه دقیق زمان آزمون، یکی دیگر از امکانات خاصی است که سبب استاندارد بالای آزمون های آنلاین گزینه دو بوده و آن را با دانش روز دنیا همگام می کند.

  • آزمون آنلاین کشوری، مدرسه ای و دانش آموزی گزینه دو، هر سه متناسب با نیاز مخاطبان از این امکانات برخوردار هستند. با این وجود آزمون های آنلاین کشوری دوره دوم متوسطه و آزمون های آنلاین مدرسه که اصولا برای ارزیابی سطح علمی و بررسی جایگاه علمی دانش آموز نسبت به سایرین می باشد، بیشترین بهره را از این ویژگی خواهند برد. چرا که به این وسیله شرایط آزمون برای همه یکسان و عادلانه است و رتبه معتبر و قابل استنادی در اختیار مدرسه، دانش آموز و مشاورین ایشان قرار خواهد داد.

 به این ترتیب آزمون کشوری و مدرسه آنلاین همچون آزمون های حضوری به صورت هماهنگ آغاز می شوند و زمان پاسخگویی مانند آزمون های حضوری است و به ترتیبی که گفته شد برای همه دانش آموزان دقیق و برابر می باشد. در عین حال آزمون آنلاین گزینه دو ویژگی ها و امکانات بی نظیر دیگری مانند جا به جایی رندوم گزینه ها و رفع اشکال هوشمند هم دارد که توصیه می کنیم حتما برای آشنایی بیشتر، مطلب آزمون آنلاین را مطالعه کنید.

3 سال قبل  

تعداد مشاهده 9158