معرفی اپلیکیشن کندوبان


معرفی اپلیکیشن کندوبان



کندوبان مکمل چرخه یادگیری دانش‌آموزان است.

حتما شما هم تا به حال این ضرب المثل را شنیدید که شنیدن کی بود مانند دیدن! اگر این دیدن و شنیدن مربوط به درس علوم باشد که جذابیت یادگیری را بسیار بیشتر می کند.

 یادگیری علوم زمانی لذت بخش و مفید است که با مشاهده عینی و کاربردی در فضای اطراف ما همراه باشد. مؤسسه آموزشی و فرهنگی گزینه‌دو با همکاری مؤسسه کند و کاو شیرین برای این موضوع اپلیکیشنی ارائه داده‌اند که با روشی جذاب، به دانش‌آموزان برای یادگیری عمیق و کاربردی کتاب درسی علوم کمک می‌کند.

دانش‌آموزان و معلّمان عزیز با استفاده اپلیکیشن "کندوبان پلاس" می توانند به تعداد بسیار زیادی محتوای آموزشی جذاب و استاندارد دسترسی داشته باشند. این محتوا برای کتاب های علوم پایه های اول دبستان تا نهم ارائه شده است. محتوای کندوبان پلاس با هدف غنی سازی محتوای کتاب‌های درسی طراحی شدند و می‌توانند با کمک به معلم و دانش‌آموز در تکمیل چرخه یادگیری تاثیر بسزایی داشته باشند.

اپلیکیشن کندوبان پلاس با تجربه کاربری بسیار ساده و گیرا و بهره گیری از روش های مختلف و طراحی بازی های علمی و آموزشی سعی دارد محیطی امن و علمی و توام با سرگرمی برای دانش آموزان فراهم کند.


کندوبان، رایگان برای گزینه‌دویی‌ها

تمامی دانش‌آموزان و مدارس در پایه‌های اول تا نهم می‌توانند اپلیکیشن کندوبان را نصب و با خرید اشتراک از آن در فرآیند یاددهی-یادگیری علوم از آن استفاده نمایند.

گزینه‌دو قصد دارد به پاس همراهی دانش‌آموزان خود در سال تحصیلی 99-98 به تمامی داوطلبان ارزشیابی‌های پیشرفت تحصیلی در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره اول متوسطه که به صورت گروهی از طریق مدرسه ثبت‌نام نموده‌اند، اشتراک رایگان استفاده از اپلیکیشن کندوبان پلاس را ارائه نماید.

مدیران مدارس دوره اول متوسطه که در ارزشیابی‌های گزینه‌دو شرکت کرده‌اند، می‌توانند از طریق فرم موافقت نامه درخواست خود مبنی بر دریافت کد استفاده رایگان را اعلام نمایند. مدیران مدارس برای دسترسی به این فرم بایستی با استفاده از نام کاریری و رمز عبور خود وارد سایت گزینه‌دو شوند و همچنین از طریق نمایندگی گزینه دو در شهر خود اطمینان حاصل فرمایند که اطلاعات تماس دانش‌آموزان را تکمیل کرده‌اند تا به ازای دانش‌آموزان و معلم های مدرسه، کد تخفیف 100% استفاده از کندوبان پلاس برای افراد مربوطه پیامک شود. 

دانش‌آموزان صرفاً از طریق مدرسه می‌توانند دسترسی رایگان به اپلیکیشن "کندوبان پلاس" داشته باشند.


کتاب علوم را زنده کنید!!

همه ما با حس کنجکاوی پا به این دنیا گذاشته‌ایم. گاهی برای فعال شدن این حس، تنها لازم است کمی انگیزه در ما ایجاد گردد. اپلیکیشن "کندوبان پلاس"مجموعه کاملی است که روی صفحه به صفحه کتاب درسی علوم تجربی در دوره‌های اول و دوم دبستان و دوره اول متوسطه، محتوای دیجیتال جذاب و مهیج را به همراه سوالاتی هدف‌دار و هدایت‌گر، در اختیار فرزندانمان قرار می‌دهد. کافی است دانش‌آموزان پایه‌های اول تا نهم شما اپلیکیشن "کندوبان پلاس" را نصب کنند تا بیش از 500 نوع از محتوای دیجیتال متنوع شامل عکس، سؤال ، تمرین و 4000 دقیقه فیلم آموزشی برای ایشان فعال گردد.

آزمایش‌ و ارزشیابی

برای امتداد یادگیری درس علوم در منزل، تنها فضای مجازی کافی نیست. علاوه بر تلاش‌های معلمان عزیز در مدرسه لازم است تا فضای منزل نیز محیطی برای یادگیری عملی شود. در بسته کار در منزل "کندوبان پلاس" که در اپلیکیشن ارائه می‌شود، علاوه بر محتوای دیجیتال جذاب که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، فعالیت‌های ساده و عملی به تمرین های کوتاه برای هر فصل کتاب درسی طراحی شده است. هدف از این خدمات آن است که خانواده‌ها خانه را هم به فضای یادگیری جذابی برای فرزند خود تبدیل کنند که در نهایت منجر به تعمیق یادگیری او شود.

کندوبان برای مدارس!

متولی اصلی آموزش دانش‌آموزان، معلّمان هستند. از این رو ایشان باید فعالیت شاگردان خود را مدیریت کرده و بر نحوه استفاده آنها نظارت داشته باشند. پلتفرم نوین و پیشرفته کندوبان پلاس که از طریق وب‌سایت کندوکاو در اختیار معلّمان قرار می‌گیرد، این امکان را به معلّمان محترم می‌دهد که (در صورت تمایل) ارائه محتوای دیجیتال به دانش‌آموزان را مدیریت کنند. علاوه بر این، به منظور ارزیابی موثر نحوه عملکرد دانش‌آموزان، این پلتفرم گزارش‌های متنوعی را از میزان استفاده شاگردان از محتواها و میز ارزشیابی‌های صورت گرفته از ایشان در اختیار معلّمان محترم قرار می‌دهد.

5 سال قبل  

تعداد مشاهده 45794