سوالات متداول درباره نرم افزار بانک سوال دانش آموز


سوالات متداول درباره نرم افزار بانک سوال دانش آموز

داوطلبان گزینه دو در سال تحصیلی می توانند متناسب با تعداد آزمونی که ثبت نام کرده اند، زمان مشخصی از دسترسی به بانک سوال بهره مند شوند. این محدودیت ها دقیقاً متناسب با تعداد مراحل ثبت نامی فرد خواهد بود و زمان دسترسی را مشخص می کند، به این مفهوم در زمان مربوطه داوطلب به تمام امکانات بانک سوال دسترسی خواهد داشت. انتخاب زمان شروع دسترسی در این شرایط با کاربر است.
مدارس دوره دوم متوسطه نیز متناسب با ثبت نام هایی که در هر گروه آزمایشی پایۀ دوازدهم انجام می دهند، به بانک سوال ویژه مدارس در همان پایه و گروه دسترسی خواهند داشت.

🚦نرم افزار بانک سوال گزینه دو خدمت اختصاصی به شرکت کنندگان در آزمون های گزینه دو می باشد. برای استفاده از آن حتما باید با نام کاربری ای که هنگام ثبت نام در آزمون ها دریافت کرده اید وارد کاربری خود در سایت شوید. (اعضای عادی سایت به نرم افزار دسترسی ندارند. چناچه در آزمون ها ثبت نام کردید و به بانک سوال دسترسی ندارید به این دلیل است که با نام کاربری غیر از نام کاربری ای که هنگام ثبت نام دریافت کردید وارد سایت شده اید یا از حد نصاب جدول بالا کمتر در آزمون ها ثبت نام کرده اید.)

⁉️ برای استفاده از بانک سوال نیاز به نصب نرم افزار دارم؟

✅ برای استفاده از نرم افزار فقط نیاز به اینترنت و یک مرورگر می باشد. در سال تحصیلی اپلیکیشن بانک سوال نیز با امکانات زیر فعال خواهد بود:

📝 تمرین و آزمون آنلاین موضوعی و درسی

📊 دریافت سریع کارنامه

🔛 ارتباط دانش آموز با دبیر (در ثبت نام گروهی)

 ⁉️ طراحی آزمون های تک درس و جامع

👈 برای نصب آن می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.👇

 https://gozine2.ir/Services/Assessment/Student#DownloadApp


⁉️ چگونه وارد نرم افزار شوم؟

✅ ابتدا وارد کاربری خود در سایت gozine2.ir شده و از منوی نرم افزار بانک سوال دانش آموز قسمت مورد نظر را انتخاب کنید. برای اپلیکیشن هم به همین ترتیب ابتدا باید با نام کاربری ای که هنگام ثبت نام در آزمون ها دریافت کرده اید وارد کاربری خود شوید.


⁉️ هزینه خرید نرم افزار چقدر است؟

✅ این نرم افزار برای تمامی دانش آموزانی که در آزمون‌های گزینه دو شرکت می‌کنند رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست. در واقع این نرم افزار یکی از خدمات جانبی آزمون های گزینه دو است.


⁉️ روش ثبت نام در نرم افزار چیست؟

✅ جهت ثبت نام در آزمون ها و استفاده از نرم افزار از طریق سایت gozine2.ir و یا از طریق نمایندگی شهر خود در آزمون های گزینه دو ثبت نمایید.


⁉️ این نرم افزار چه محتوای آموزشی در اختیار من قرار می‌دهد؟

✅ در حال حاضر هزاران سوال تستی استاندارد در نرم افزار موجود است که شامل سوال‌های تالیفی استاندارد مختص نرم افزار و سوال‌های آزمون‌ها و ارزشیابی های گزینه دو است. هر دانش آموز صرفا به سوالات مقطع و رشته ای که در آن شرکت می کند دسترسی خواهد داشت. البته داوطلبان کنکور به سوالات پایه دهم و یازدهم نیز دسترسی خواهند داشت. به‌زودی سوال‌های غیر چهارگزینه ای و محتواهای مختلف آموزشی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه به نرم افزار اضافه خواهد شد.


⁉️ چرا نرم افزار های مشابه را انتخاب نکنم؟ تمایز نرم افزار گزینه دو چیست؟

✅ سوال‌های موجود در نرم افزار گزینه دو کاملا تالیفی بوده و استاندارد بودن مهم ترین شرط ورود سوال به این نرم افزار است. این سوال‌ها در گروه های ۳ تا ۸ نفره توسط اساتید مجرب بررسی شده و پس از بحث و بررسی علمی صورت گرفته بر روی سوال‌ها وارد نرم افزار می‌شوند. موسسه گزینه دو به هیچ عنوان کیفیت سوال های نرم افزار خود را فدای کمیت نمی‌کند و تمام سوال‌های موجود سوال‌‌های استاندارد و خوب علمی است.


⁉️ نرم افزار بروز رسانی و پشتیبانی دارد؟

✅ این نرم افزار به‌صورت هفتگی و در بعضی مواقع به‌صورت روزانه آپدیت شده و سوال‌های جدید وارد نرم افزار خواهد شد. حتی در مورد امکانات و ظاهر نرم افزار نیز مدام در حال بهبود و ارتقا هستیم که این تغییرات را می‌توانید از قسمت تاریخچه تغییرات در نرم افزار مشاهده کنید.


⁉️ امکان استفاده از نرم افزار با تلفن همراه و تبلت وجود دارد؟

✅ بله، شما با هر وسیله و دستگاهی که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد می توانید با نرم افزار کار کنید. موبایل، تبلت، رایانه


⁉️ آیا می توانم بدون ثبت نام در آزمون های موسسه نرم افزار را خریداری کنم؟

✅ امکان استفاده از نرم افزار فقط برای داوطلبانی است که در آزمون‎های موسسه گزینه دو ثبت نام کرده باشند و به صورت جداگانه به داوطلبانی که در آزمون ها ثبت نام نکرده اند ارایه نخواهد شد.


⁉️ برای استفاده از نرم افزار در سال تحصیلی محدودیتی دارم؟

 ✅ بله، برای استفاده از نرم افزار در طول سال تحصیلی محدودیت وجود دارد و شما با ثبت نام در هر تعداد آزمون در یکی از طرح های موسسه  می توانید به مدت زمان مشخصی از بانک سوال استفاده نمایید.با ثبت نام در تمام مراحل آزمون ها می توانید تا پایان سال تحصیلی از بانک سوال و بدون محدودیت استفاده کنید.


⁉️ آیا سوالات نرم افزار بانک سوال را می توان دانلود کرد؟

✅ خیر، نرم افزار به صورتی طراحی شده که داوطلبان در محیط نرم افزار پاسخ سوالات را ثبت کرده و بر مبنای آن از مشاوره های هوشمند فردی نرم افزار استفاده نماید.

یک سال قبل  

تعداد مشاهده 63432


  نظرات



     درحال بارگذاری