سوالات متداول درباره نرم افزار بانک سوال مدرسه


سوالات متداول درباره نرم افزار بانک سوال مدرسه

نرم افزار بانک سوال گزینه دو چیست و چگونه کار میکند؟

  • نرم افزار بانک سؤال گزینه دو، نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای مدارس است که بسیاری از نیاز های آموزشی مدارس و دبیران محترم را مرتفع می نماید. این نرم افزار با در اختیار داشتن بیش از 150 هزار سؤال تالیفی و استاندارد گزینه دو و با قابلیت های ویژه و هوشمند، این امکان را به دبیران و مشاوران می دهد که به سادگی برای دانش آموزان خود نمونه سؤال آماده کنند یا آزمون های دوره ای و ماهانه کلاس خود را طراحی و تامین نمایند. تلاش شده است در این بانک سوال که بدون هیچگونه نصب نرم افزاری قابل استفاده است، بسیاری از مسائل نوین علم آموزش و مشاوره در نظر گرفته شود.


امکانات این نرم افزار چیست؟

  • این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر مکان بتوانید برای دانش آموزان خود آزمون‌های تک درس، جامع و یا تمرین در منزل تهیه کنید و به راحتی، خروجی مورد نظر خود را دریافت کرده و بدون نیاز به حضور در مدرسه در اختیار مدیر و یا دانش آموزان خود قرار دهید.

برای استفاده از بانک سوال نیاز به نصب نرم افزار  دارم؟

  • خیر، برای استفاده از نرم افزار فقط نیاز به اینترنت و یک مرورگر داشته و نیازی به نصب هیچ نرم افزار خاصی نیست.

چگونه وارد نرم افزار شوم؟ 

  • ابتدا وارد صفحه اصلی سایت گزینه دو gozine2.ir شده و از منوی مدیران و دبیران مدارس، نرم افزار بانک سوال مدرسه را انتخاب کنید.

هزینه خرید نرم افزار چقدر است؟

  • این نرم افزار برای تمامی مدیران، مشاوران و دبیران مدارسی که در آزمون‌های گزینه دو شرکت می‌کنند رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست. در واقع این نرم افزار یکی از خدمات جانبی آزمون ها و ارزشیابی های موسسه گزینه دو است که از زمان ثبت نام در آزمون ها تا پایان آزمون های همان طرح ثبت نام شده به آن دسترسی خواهند داشت.

روش ثبت نام در این نرم افزار چیست؟

  • در سایت گزینه دو ثبت نام کنید. سپس نام کاربری خود را در اختیار مدیر مدرسه قرار داده تا از طریق نمایندگی شهر خود دسترسی شما به نرم افزار ایجاد شود.

این نرم افزار چه محتوای آموزشی در اختیار من قرار می‌دهد؟ 

  • در حال حاضر بیش از 15۰ هزار سوال تستی استاندارد در نرم افزار موجود است که شامل سوال‌های تالیفی استاندارد مختص نرم افزار و سوال‌های آزمون‌های گزینه دو است. به‌زودی سوال‌های غیر چهارگزینه ای و محتواهای مختلف آموزشی به نرم افزار اضافه خواهد شد.

چرا نرم افزار های مشابه را انتخاب نکنم؟ تمایز نرم افزار گزینه دو چیست؟

  • سوال‌های موجود در نرم افزار گزینه دو کاملا تالیفی بوده و استاندارد بودن مهم ترین شرط ورود سوال به این نرم افزار است. این سوال‌ها در گروه های ۳ تا ۸ نفره توسط اساتید مجرب بررسی شده و پس از بحث و بررسی علمی صورت گرفته بر روی سوال‌ها وارد نرم افزار می‌شوند. موسسه گزینه دو به هیچ عنوان کیفیت سوال های نرم افزار خود را فدای کمیت نمی‌کند و تمام سوال‌های موجود سوال‌‌های استاندارد و خوب علمی است. برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از :

دسترسی آسان در هر زمان و مکان

دارای قابلیت انتخاب هوشمند سؤالات و توزیع مناسب سؤالات

ظاهر جذاب و مناسب خروجی ها جهت پرینت و ارائه به دانش آموزان برای برگزاری آزمون

امکان دریافت چندین خروجی متنوع بر اساس نیاز و کاربرد مدرسه

امکان جستجوی سؤالات بر اساس موضوع و کتاب بصورت همزمان

امکان استفاده نامحدود توسط دبیران مدارس شرکت کننده در آزمون های مؤسسه

امکان جابجایی و تعیین ترتیب سوالات

ارائه سؤالات خوب برای دوره اول متوسطه 


نرم افزار بروز رسانی و پشتیبانی دارد؟

  • این نرم افزار بدون نیاز به آپدیت توسط شما، به‌صورت هفتگی و در بعضی مواقع به‌صورت روزانه آپدیت شده و سوال‌های جدید وارد نرم افزار خواهد شد. حتی در مورد امکانات و ظاهر نرم افزار نیز مدام در حال بهبود و ارتقا هستیم که این تغییرات را می‌توانید از قسمت تاریخچه تغییرات در نرم افزار مشاهده کنید.

امکان استفاده از نرم افزار با تلفن همراه و تبلت وجود دارد؟

  • بله، شما با هر وسیله و دستگاهی که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد میتوانید با نرم افزار کار کنید. موبایل، تبلت، یارانه

میت وانم بدون ثبت نام در آزمون های موسسه نرم افزار را خریداری کنم؟

  • در حال حاضر امکان استفاده از نرم افزار فقط برای مدارسی است که در آزمون‎های موسسه گزینه دو ثبت نام کرده باشند.

برای استفاده از نرم افزار در سال تحصیلی محدودیتی دارم؟

  • خیر، برای استفاده از نرم افزار در طول سال تحصیلی محدودیتی وجود ندارد.

تفاوت نرم افزار بانک سوال گزینه دو با سایر نرم افزارهای موجود در بازار چیست؟

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سوالات نرم افزار گزینه دو تالیفی بودن و طراحی گروهی این سوالات است. از دیگر ویژگی‌های مهم این نرم افزار این است که شما می توانید بجز انتخاب کتاب و درس برای جستجو، در موضوعات مختلف درسی نیز جستجو کرده و سوال های خود را بر اساس موضوع خاص انتخاب کنید که در هیچ یک از نرم افزارهای مشابه این امکان وجود ندارد.

فرمت فایل های خروجی این نرم افزار چیست؟

  • فایل خروجی نرم افزار گزینه دو PDF بوده و شما در هنگام تهیه خروجی مواردی مانند تاریخ برگزاری آزمون، مدت پاسخگویی، نام مدرسه، نام دبیر و زمان آزمون را می توانید مشخص کنید. علاوه بر این شما امکان قرار دادن فضای خالی زیر سوال یا جداسازی سوال ها با خط را نیز دارید.

در برگه پرینت شده نام موسسه گزینه دو ثبت می‌شود؟

  • در هنگام دریافت خروجی این امکان به شما داده شده است که دفترچه دانلودی با لوگو موسسه گزینه دو باشد یا بدون لوگو و شما این اختیار را دارید که در این مورد تصمیم گیری کنید.
4 سال قبل  

تعداد مشاهده 21133


  نظرات



     درحال بارگذاری