چرا پس از آزمون کارنامه ام را در سایت نمی بینم؟


چرا پس از آزمون کارنامه ام را در سایت نمی بینم؟

برای مشاهده کارنامه می بایست با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید. دقت نمایید که اگر از طریق نمایندگی ثبت نام کرده باشید نام کاربری شما همان شماره داوطلبی و رمزعبورتان همان کدملی شما (10رقم کامل) می باشد ولی اگر به صورت اینترنتی در آزمون ها ثبت نام کرده اید، نام کاربری شما در هنگام عضویت در سایت به شما داده شده است و رمزعبور نیز همان رمزی است که در هنگام عضویت تعریف کرده اید.

پس از وارد شدن به سایت از طریق نام کاربری، به منوی «خدمات آزمون های حضوری» مراجعه کرده و بر روی منوی «کارنامه/کارنما» کلیک کنید.

نکته مهم : اگر قبلا در سایت گزینه دو عضو شده اید ولی برای ثبت نام درآزمون ها به نمایندگی مراجعه کرده اید، باید برای مشاهده کارنامه از شماره داوطلبی و کدملی که توسط نمایندگی به شما داده شده است به عنوان نام کاربری و رمزعبور استفاده کنید و اگر با نام کاربری زمان عضویت در سایت وارد سایت شوید، کارنامه خود را مشاهده نخواهید کرد.


به بیانی ساده تر:

✅ در پاسخ به سوالات شما مبنی بر عدم مشاهده کارنامه و خدمات اختصاصی در سایت و یا "پیغام صفحه مورد نظر یافت نشد" به اطلاع می رسانیم


‼️ استفاده از خدمات اختصاصی شرکت کنندگان در آزمون ها و ارزشیابی های موسسه گزینه دو ، مانند کارنامه و مشاوره های هوشمند انفرادی پس از آزمون، برنامه مطالعاتی، نرم افزار بانک سوال ، آزمون غیرحضوری (در فروردین و خرداد98) ، تست های طبقه بندی ، جزوات کمک آموزشی و..... صرفا با ورود به سایت با 👈 نام کاربری که هنگام ثبت نام دریافت کردید 👉 امکان پذیر است.

‼️ در هر دو صورت ثبت نام (نمایندگی یا اینترنتی) پس از پایان ثبت نام ، نام کاربری و رمز عبور شما به شماره تلفن همراهی که در سیستم هنگام ثبت نام ثبت کرده اید ارسال می گردد. چناچه به هر دلیلی (عدم دریافت پیامک به دلیل ثبت شماره اشتباه در سیستم و یا فراموشی نام کاربری و رمز عبور) به آنها دسترسی ندارید می توانید از طریق زیر اقدام نمایید.

1 - در قسمت ورود سایت  
membership.gozine2.ir/Account/Login 🌐 بر روی گزینه های فراموشی نام کاربری و  رمز عبور کلیک نمایید تا در صورتیکه شماره تلفن همراه را درست وارد کرده اید برای شما پیامک ارسال گردد.

2 - در صورتیکه شماره تلفن همراه شما صحیح نباشد ، دریافت آنها تنها با تماس با نمایندگی شهر خود و یا روابط عمومی موسسه امکان پذیر می باشد.


🎯 عدم مشاهده  کارنامه و سایر خدمات اختصاصی داوطلبان ، یعنی شما فقط به به عنوان کاربر عادی به سایت مراجعه کردید و وارد کاربری آزمونی خودتان نشده اید . 👈 تعدادی از داوطلبان نیز از قبلا عضو سایت بوده اند، دقت نمایید که با این کاربری نیز امکان مشاهده و استفاده از خدمات را ندارید.👉

🔚 در نتیجه: مشاهده خدمات اختصاصی با ورود با نام کاربری به سایت امکان پذیر بوده و کاربران عادی امکان مشاهده آنها را ندارند. 😉😉😉


 📚 نمایندگی های گزینه دو :   
gozine2.ir/AgencyList 🌐

☎️  روابط عمومی:
۰۲122239392  - ۰۲۱22688011

۲۰ مهر ۱۳۹۷  

تعداد مشاهده 115956