ویژگی های آزمون های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی


ویژگی های آزمون های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

در یک جمله می‌توان گفت آزمون‏ های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی گزینه ‏دو در سال تحصیلی 97-96 باکیفیت‏ ترین آزمون‌ها ‏هستند که ضمن رعایت کیفیت بالا، با قیمت مناسب به مخاطبان ارائه می‌گردد. آزمون‏ های گزینه‏ دو ویژگی‏ های منحصربه‌‏فردی دارد که این آزمون ‏ها را از آزمون ‏های دیگر متمایز می‏کند. برخی از این ویژگی‏ها عبارتند از:

 

  پرسش های استاندارد و هدفمند

وقتی قرار است خودت را برای کاری آماده کنی که ویژگی‌های خاصی دارد، حتماً تلاش می‌کنی تا با جزئیات و خصوصیات منحصربه‌فرد آن آشنا شوی. اساساً آشنایی و آگاهی از همان خصوصیات و ویژگی‌هاست که پایه‌گذار موفقیت است. این ویژگی‌ها و خصوصیات را «استاندارد» می‌نامند.
آزمون و پرسش‌های آن نیز مانند هر کار و فعّالیّتی دیگر دارای شاخصه‌های تعیین‌کننده و استاندارد‌های ویژه‌ای هستند که رعایت آن‌ها سبب می‌شود تا این ابزار مفید و کارآمد باشد.
تلاش مؤسّسۀ آموزشی فرهنگی گزینه‌دو همواره این بوده است تا آزمون‌هایی را برگزار کند که از نظر قالب، ساختار و محتوا در کلّیات و جزئیات منطبق با شاخصه‌های علمی و استاندارد باشد. سؤال‌های آزمون به‌صورت هدف‌مند و منطبق با سطوح یادگیری و حیطه‌های شناختی مختلف طراحی می گردند تا آزمونی هدف‌مند طراحی گردد.


  مناسب ترین قیمت

شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود ایجاب می‏کند تا به‌‏نحوی عمل نماییم که دانش ‏آموزان و خانواده ‏ها مجبور نباشند نیاز به محصولات و خدمات آموزشی با کیفیت را از سبد خرید خود حذف نموده یا به کیفیت پایین‏ تر رضایت دهند. لذا بر اساس رسالت اجتماعی و فرهنگی خود با افتخار اعلام می‌داریم که در مقایسه با خدمات و محصولات مشابه، بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به مخاطبان ارائه خواهیم نمود.


  تخفیف مناسب به مدرسه ها

مدارسی که اقدام به ثبت‏ نام گروهی می‏ نمایند با توجه به شرایط ثبت‌نام از تخفیف ویژه بهره ‏مند خواهند شد. این تسهیلات استثنایی به‌همراه خدمات ویژه‌ای از قبیل خدمات مشاوره ای هوشمند متنوع، پنل اختصاصی مدرسه در وب‌سایت، خدمات ویژه برای دبیران و مشاوران و ...  به مدرسه‌ها  ارائه خواهد شد. مدرسه‌‏ها می‏توانند جهت اطلاع و بهره‏ مندی از این امکان، با نمایندگی‏ های گزینه‏ دو در شهر خود تماس بگیرند.



  محدودده بندی مناسب (برنامه محور)

امسال آزمون‏ های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی گزینه‏ دو در 10 مرحله برای دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه برگزار می‏ گردد. محدودۀ آزمون ‏های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی گزینه‌‏دو به‌‏نحوی تنظیم شده است که دانش‌آموزانی که در تمام مراحل آن شرکت می‏ کنند با یک برنامۀ مدون و منظم تمام مطالب درسی مربوط به پایه تحصیلی خود را در فاصله‏ های زمانی مناسب مطالعه و مرور نمایند.
رعایت فاصلۀ زمانی مناسب بین آزمون‏ ها، برخورداری از حجم مناسب و قابل مطالعه با توجه به مقطع زمانی برگزاری آزمون، رعایت پیش ‏نیازها و هم‏ نیازهای یک درس و هماهنگی با برنامۀ آموزشی سالانۀ مدرسه‏ ها  از ویژگی‏ های ممتاز این محدوده‏ بندی دقیق و حساب‏ شده می ‏باشد.
 

  کارنامه سریع

کارنامه‏ و خدمات مشاوره ای مختلف و متنوع گزینه‏ دو از ساعاتی پس از برگزاری آزمون و در همان روز از طریق سایت گزینه‌ دو در اختیار شرکت‏کنندگان در آزمون است.
قطعاً در هیچ کجا با این سرعت مشاوره ‏‏های آموزشی و ارزیابی ‏های موردنیاز دانش آموزان تولید نمی‏ گردد و در اختیار قرار نمی‏ گیرد.
 

  نمایندگی های معتبر در سراسر کشور

مؤسسه گزینه‌دو در 423 شهر از شهرهای سراسر ایران از طریق نمایندگی‌های معتبر و فعال حضور دارد. تردیدی نیست که وجود پایگاهی با نشان مؤسسه و در نزدیکی داوطلبان و دانش‌آموزان، به آنان کمک خواهدکرد تا به خدمات و محصولات دسترسی راحت‌تر و مناسب‌تری داشته باشند.  
نمایندگان گزینـه‌دو که از تلاشگران عرصۀ فرهنگ، علم و آموزش هستند، این وظیفۀ ارتباطی و اجرایی را در 423 شهر از کشور عهده‌دار شده‌اند. وجود نمایندگی‌های معتبر سبب می‌شود تا علاوه بر دستیابی مناسب به خدمات و محصولات، پایگاه قابل اتکایی در تمام مراحل آماده‌سازی مطالعاتی در دسترس داوطلبان و دانش‌آموزان وجود داشته باشد.

6 سال قبل  

تعداد مشاهده 7943